Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Tangle Teezer review!!

Καλησπέρα σας!! Ελπίζω να είστε όλες σας χαρούμενες! Σήμερα αποφάσισα μετά από καιρό να σας γράψω την άποψη μου για την βούρτσα μαλλιών Tangle Teezer. Είμαι σίγουρη ότι την ξέρετε σχεδόν όλες άλλωστε.


Μπορείτε να τη βρείτε σε ελληνικά και ξένα sites αλλά και σε επιλεγμένα κομμωτήρια, έχει μεγάλη ποικιλία σχεδίων και η τιμή της κυμαίνεται από 11 έως 17 ευρώ ανάλογα με το μαγαζί η το site που θα την αγοράσετε.

Όπως βλέπετε και στην εικόνα είναι μία βούρτσα μαλλιών η οποία έχει πλαστικά δοντάκια τα οποία βοηθούν την τρίχα στο να μην σπάει κατά το βούρτσισμα. Άλλο ένα καλό που έχει και το παρατήρησα πρόσφατα είναι ότι εμποδίσει τις τρίχες από το να πέφτουν κάτω όταν χτενίζομαι. Έχει μία ιδιαίτερη λαβή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατα τη διάρκεια του λουσίματος.
Σε παλαιότερο post σας είχα πει πως έχω αρκετά δύσκολα μαλλιά γιατί είναι σγουρά, με χοντρή τρίχα και το να ξεμπλέκω κόμπους είναι μια καθημερινή συνήθεια πια για μένα. Η συγκεκριμένη βούρτσα θεωρώ πως με βοηθάει αρκετά γιατί εμποδίζει το σπάσιμο της τρίχας αλλά και κάνει το βούρτσισμα λιγότερο επίπονο. Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι στην τιμή γιατί για να πω την αλήθεια μου φαίνεται λιγάκι τσιμπημένη για μια βούρτσα.



Αυτά από μένα!!
Τα λέμε στο επόμενο post!!
 Φιλάκια!!!








Good afternoon! I hope you're all happy! Today I decided after some time to write you my opinion on the hairbrush Tangle Teezer. I'm sure almost all of you know this brush.

 You can find it at sites and selected salons, has a variety of designs and the price ranges from 11 to 17 euros depending on the store or site that you will buy.

 As you can see in the picture is a hair brush that has plastic teeth which help hair not to break during brushing. Another good thing that noticed recently is that prevent hair from falling down when combing. It has a special handle and can be used during bathing.
 In earlier post I told you that I have difficult, curly and thick hair and to untangle knots is a daily habit for me. This brush I think it helps prevents hair breaking and make brushing less painful. The only negative I found is the price because to be honest it seems a bit pricey for a hair brush.




That's all from me!!
See you in the next post!!
kisses!!

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Λύση τελευταίας στιγμής!! / Last minute solution!!


Καλησπέρα σας! Ελπίζω να είστε όλες καλά!! Σήμερα θα δώσω μια λύση για να ξαναζωντανέψετε μια οποιαδήποτε μάσκαρα που έχετε ξεχάσει εδώ και καιρό και η οποία δυστυχώς ξεράθηκε... Φυσικά δεν αναφέρομαι σε εκείνες τις μάσκαρα που έχουν μετατραπεί σε μία πέτρινη μάζα, αλλά σε εκείνες που ακόμα έχουν μία ελπίδα επιβίωσης.

 Το μόνο που έχετε να κάνετε λοιπόν είναι να ρίξετε μέσα στο "δοχείο" της μάσκαρα 3 με 4 σταγόνες από φυσικά δάκρυα.
Προσοχή όμως! Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση το δοχείο με τις σταγόνες να ακουμπίσει αυτό με τη μάσκαρα για λόγους υγιεινής και οι σταγόνες που θα χρησιμοποιήσετε να μην είναι αυτές που σας έδωσε ο γιατρός σας για κάποια θεραπεία, μιλάμε μόνο για φυσικά δάκρυα.
Έλπίζω να βρίκατε χρήσιμη αυτή τη συμβουλή.



Τα λέμε στο επόμενο post!!
Φιλάκια!!! 






Good afternoon! I hope you are all well! Today I will give you a solution to bring life to any mascara that you have long forgotten and which unfortunately dried ... Of course not referring to those mascaras that have become a mass of stone, but in those who still have one hope of survival.
All you have to do then is to drop in the "container" of mascara 3 or 4 drops of natural tears.


 But beware! It should not in any case the container with drops to be touched with mascara's tube for hygiene reasons and you should not use the eye drops that your doctor gave you for an eye cure, just talking about natural tears.
I hope you found this advice useful.



See you on the next post!!
Kisses!!!

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Απλά ένα tip ομορφιάς !! / Just a beauty tip !!


Πολύ καλησπέρα σας !! Μετά το προηγούμενο post μου με θέμα το Ιπποφαές αποφάσισα να σας δώσω άλλη μια "συμβουλή" όσον αφορά το συγκεκριμένο προιόν, της συγκεκριμένης εταιρίας.
 Ιπποφαές Eubias
Επειδή η συγκεκριμένη μορφή Ιπποφαούς είναι σε "υγρές" κάψουλες μπορείτε να τρυπήσετε την κάψουλα αυτή, με μια καρφίτσα, να την πιέσετε ελαφρά και με το λίγο έλαιο που θα βγεί να κάνετε επάλειψη σε ρυτίδες, πανάδες, εγκαύματα και πληγές.




Τα λέμε στο επόμενο post!!
Φιλάκια πολλά!!!





Good evening! After my previous post on the Sea Buckthorn I decided to give you another "tip" regarding this particular product, from this particular company.

Hippophaes Eubias
 Because this form of Sea Buckthorn is in "liquid" capsules you can pierce the capsule with a pin and squeeze it lightly, with the little amount of oil that will come out, you can suffuse in wrinkles, freckles, burns and wounds.




See you in the next post!!
Many kisses!!

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Super foods!! / Υπερτροφές!!


Καλησπέρα σας κορίτσια! Εύχομαι το καλύτερο για σας και γιαυτό θα σας μιλήσω σήμερα για μία υπερτροφή που με έχει ενθουσιάσει. Θα σας πω λοιπόν τις εντυπώσεις μου για το Ιπποφαές.
Ιπποφαές Eubias
 Αρχικά να σας ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι γιατρός και ούτε παίρνω χρήματα από κάποια εταιρεία, είμαι απλά πολύ ευχαριστημένη με αυτό το προιόν και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας. Είναι ένα πάρα πολύ καλό συμπλήρωμα διατροφής που όμως σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά τις ίδιες τις τροφές.
 Το όνομά του το οφείλει στα στρατεύματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που παρατήρησαν ότι τα άρρωστα και τραυματισμένα άλογα που έτρωγαν τα φύλλα και τους καρπούς του φυτού ανάρρωναν γρηγορότερα, αποκτούσαν περισσότερη δύναμη, ενώ το τρίχωμά τους δυνάμωνε και γινόταν πιο λαμπερό. Το ονόμασαν ιπποφαές, που στα νέα ελληνικά σημαίνει φωτεινό, λαμπερό άλογο (ίππος: άλογο, φάος: φως, λάμψη). 
Το ιπποφαές : 
  • Περιέχει στο σύνολο του περισσότερα από 190 θρεπτικά συστατικά.
  • Περιέχει το σύνολο περίπου των καροτενίων που χρειάζεται ο οργανισμός για να λειτουργεί.
  • Στη σύνθεση του περιέχονται σχεδόν όλες οι βιταμίνες.
  • Συγκεντρώνει σχεδόν όλα τα λιπαρά οξέα, όπως Ω3, Ω6, Ω7, Ω9.
  • Λειτουργεί ευεργετικά για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια.
  • Δίνει ευεξεία και ενέργεια.
  • Προσφέρει ισχυρή αντιοξείδωση.
  • Λόγω τις β-σιτοστερόλης μπορεί να λειτουργήσει κατά της χοληστερίνης.
  • Βοηθάει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
  • Λόγω των καροτένιων είναι χρήσιμο κατά τις ακτινοβολίας, των εγκαυμάτων, της γήρανσης, των πληγών και της ωχράς κηλίδας. 
  • Τέλος τα λιπαρά οξέα του βοηθούν το δέρμα, τον εγκέφαλο, μειώνουν τα τριγλυκερίδια και βελτιώνουν την λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. 



Αυτά από μένα!!
Μέχρι το επόμενο post..
Φιλάκια πολλά!!





 Good evening girls! I wish the best for you and therefore I will talk to you today about a super food that made me excited. So I will tell you my impressions about the Sea Buckthorn.
Hippophaes Eubias
 Firstly I want to make clear to you that I am not a doctor and I don't take money from some company, I'm just very happy with this product and I wanted to share it with you. It is a very good supplement but it doesn't replaces, in no way, the same foods.
 The name derives from the armies of Alexander the Great, who noticed that the sick and injured horses that ate leaves and fruit of the plant recovering quickly, acquire more power, while their fur grew stronger and became more shiny. They called it Hippophaes, which in Greek means bright, shiny horse (Hippos: horse, faos: light, shine).
 the Sea Buckthorn :
  • Contains in total more than 190 nutrients. 
  • Contains all the carotenes that the body needs to function.
  • The composition contains almost all vitamins.
  • It brings together almost all fatty acids, such as Omega 3, Omega 6, Omega 7, Omega 9.
  • Works beneficial for hair, skin and nails.
  • It gives energy and wellness.
  • It offers strong antioxidation. 
  • Because of beta-sitosterol can work against cholesterol. 
  • It helps in proper functioning of digestive system.
  • Because of carotene is useful with the radiation burns, aging, healing, and macular degeneration. 
  • Finally, fatty acids help the skin, brain, lower triglycerides and improve the function of the cardiovascular system.



That's all from me!!
Until the next post..
Many kisses!!  

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Μια μικρή έκπληξη..!! / A little surprise..!!


Καλησπέρα κορίτσια!! Καλή χρονιά!! Εύχομαι να είστε καλά και  αυτή η χρονιά να σας δώσει ότι σας στέρησαν οι προηγούμενες!
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για μια τυχαία, αλλά ευχάριστη, αγορά που έκανα στις αρχές του μήνα. Το προηγούμενο τεύχος του Μarie Claire είχε δώρο μια μάσκαρα.
Volume Build Mascara (voluflex formula)- Oriflame
Η συγκεκριμένη μάσκαρα δίνει πολύ όγκο, ο οποίος "χτίζεται" με λίγες στρώσεις, στις βλεφαρίδες, όπως φαίνεται και από το βουρτσάκι της.
 
Αν ψάχνετε μια μάσκαρα που να σκληραίνει τις βλεφαρίδες σας τότε αυτή είναι η κατάλληλη, καθώς σκληραίνει τις βλεφαρίδες χωρίς να τις κολλάει. Ένα άλλο θετικό στοιχείο σε αυτή τη μάσκαρα είναι πως μετά από αρκετές ώρες δεν θα δείτε αυτά τα αντιαισθητικά κομματάκια στις κάτω βλεφαρίδες σας. Το μόνο αρνητικό είναι πως "φορτώνει" μεγάλη ποσότητα στο βουρτσάκι της.




 Αυτά από μένα!!
Μέχρι το επόμενο post...
Φιλάκια πολλά!! 



 

Hi girls! Happy new year! I wish you to be healthy and happy and this year to give you all that it took from you before!
Today I decided to talk to you for a random, but pleasant, buy I made earlier this month. The previous issue of Marie Claire had a mascara for a gift.
   Volume Build Mascara (voluflex formula)- Oriflame
This mascara gives much volume, which is "builtable" with a few layers, on your lashes as seen from the brush.
If you're looking for a mascara that hardens your eyelashes then this is the one as it hardens lashes without stick them together. Another positive aspect to this mascara is that after several hours you will not see these ugly little pieces on your lower lashes. The only negative is that this mascara "loading" a large amount of product in the brush.




That's all from me!!
Until the next post...
Many kisses!!  

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Pure Chocolate !!!


Καλησπέρα σε όλες!! Εύχομαι να είστε όλες καλά!! Σήμερα και μετά από άλλη μια μικρή αποχή λόγω ίωσης θα σας μιλήσω για ένα προιόν από την αγαπημένη μου πια εταιρία, την juliette armand.
Chocolate Sensi Mask- Juliette Armand
Η συγκεκριμένη μάσκα περιέχει πραγματική σοκολάτα, βούτυρο κακάο και καραμέλα. Η σοκολάτα με το συστατικό Caobromine (ένα φυτό, με βασικό συστατικό που εξάγεται από τους σπόρους του κακάο) που περιέχει, διεγείρει την παραγωγή β-ενδορφινών, των φυσικών μορίων ευεξίας του οργανισμού και το συστατικό Monoi de Tahiti (λάδι, με μαλακτικές ιδιότητες, που προέρχεται από τα πέταλα του ομώνυμου φυτού της Πολυνησίας) προσφέρει ενυδάτωση μεγάλης διάρκειας ενώ παράλληλα έχει καθαριστική και καλμαντική δράση. Χαρίζει τόνωση και ευεξία στο δέρμα και είναι ιδανική για κουρασμένες, θαμπές και άτονες επιδερμίδες.
Είναι από τις πιο "λαχταριστές" μάσκες σοκολάτας που έχω δοκιμάσει. Έχει πολύ ωραίο άρωμα και αφήνει το δέρμα καθαρό και πλήρως ενυδατωμένο. Είναι η καταλληλότερη μάσκα για εσάς που θέλετε να "ξυπνήσετε" το δέρμα σας και να το δείτε να λάμπει!  



Τα λέμε στο επόμενο post!!!
Φιλάκια πολλά!!! 




Pure Chocolate..!!!

Good evening to all! I wish you the best! Today, after another small abstention because of a cold, I will talk to you about a product from my favorite company juliette armand.
 Chocolate Sensi Mask- Juliette Armand
This mask contains real chocolate, cocoa butter and caramel. Chocolate with the ingredient Caobromine (a plant based ingredient that is extracted from the seeds of the cocoa) that contains, stimulates the production of  b-endorphins, natural molecules for the wellness of  the human body and the Monoi de Tahiti ingredient (oil with emollient properties, which comes from the petals of the homonym Polynesian tree) offers long-lasting hydration and also has cleansing and calming effect.
Gives invigoration and the sense of well-being to the skin and is ideal for tired and dull skin. 
 Is one of the most "delicious" chocolate masks I've tried. It has a very nice scent and leaves your skin clean and hydrated. This mask is best suited for you who want to "wake up" your skin and see it shine!



 See you in the next post!!!
Many kisses!!!

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Χέρια από βελούδο...!!


Καλησπέρα σας!! Ελπίζω να βλέπετε αυτή τη βροχή με χαρούμενη διάθεση μέσα από ένα παράθυρο. Σήμερα, και λόγω καιρού, θα σας μιλήσω για μια κρέμα χεριών που χρησιμοποιώ χρόνια και είμαι σίγουρη ότι θα τη λατρέψετε!!

Moisturizing hand cream- D'orleac professional
Η d'orleac είναι μια ισπανική εταιρεία, η οποία λειτουργεί εδώ και 60 χρόνια στο χώρο της ομορφιάς με προιόντα για το δέρμα αλλά και για το μακιγιάζ. Αποκλειστικός αντιπρόσωπος εδώ στην Ελλάδα είναι τα miss nails (www.missnails.gr).  
Η συγκεκριμένη κρέμα είναι πραγματικά το κάτι άλλο. Έχει πλούσια υφή, χωρίς όμως να αφήνει λιπαρότητα και ένα πάρα πολύ ωραίο άρωμα. Η βιταμίνη Ε που διαθέτει καθυστερεί την γήρανση του δέρματος και το προστατεύει από τις βλαβερές συνέπειες του περιβάλλοντος. Προστατεύει επίσης το δέρμα των χεριών από τα "σπασίματα" και την ξηρότητα.
Τέλος, είναι μια πολύ οικονομική κρέμα καθώς στο site των miss nails κοστίζει 5,90 ευρώ τα 75ml και 8,91 ευρώ τα 300ml.   



Αυτά από μένα!!
Τα λέμε πολύ σύντομα!!
Φιλάκια πολλά!!! 




For velvet hands...!!

Good afternoon! I hope for you to watch this rain in a happy mood through a beautiful window. Today, and because of the weather, I'll tell about a hand cream that I use many years now and I'm sure you'll love it!
Moisturizing hand cream- D'orleac professional
D'orleac is a Spanish company which has been operating for 60 years in the field of beauty products for the skin and makeup. Exclusive distributor here in Greece are miss nails (www.missnails.gr).
 This cream is simply wonderful. It has a rich texture, but not greasy and a very nice fragrance. Vitamin E has delayed the aging of the skin and protects it from the damaging effects of the environment. It also protects the skin from  "breaks" and dryness.
 Finally, it is a very low cost cream. At the site of miss nails costs 5,90 euros the 75ml and 8,91 euros the 300ml.




That's all from me!!
See you soon!!
Kisses!!!