Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Βασικά Καλησπέρα σας !!!




Καλή αρχή, είπα στον εαυτό μου και ξεκίνησα να γράφω. Πάντα μου άρεσαν οι νέες αρχές, σε όλα, μπορεί να είναι δύσκολες αλλά πάντα βγαίνουν σε καλό, η τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω! Έτσι λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη, αποφάσισα να φτιάξω αυτό εδώ το blog.
Ας σας πω όμως πρώτα, αν μου επιτρέπετε, λίγα πράγματα για μένα. Το όνομα μου είναι Ρεγγίνα και ζω στο ίδιο προάστιο της Αθήνας από τότε που γεννήθηκα, αγαπώ υπερβολικά τα καλλυντικά κάθε είδους (όπως και οι περισσότερες από εσάς φαντάζομαι), το cinema, τα βιβλία, τη φωτογραφία, τη μουσική, το καλό φαγητό και τα γλυκά..!! Από μικρό κοριτσάκι θυμάμαι τον εαυτό μου να χαζεύει με τις ώρες τα γυναικεία περιοδικά που έφερνε η μαμά μου στο σπίτι. Καθώς περνούσαν τα χρόνια η αγάπη μου για το μακιγιάζ και την αισθητική μεγάλωνε και έτσι πριν λίγα χρόνια αποφάσισα να πάω και εγώ σε μία σχολή αισθητικής.
Και να’μαι λοιπόν εδώ, έτοιμη να μοιραστώ μαζί σας τη γνώμη μου και τις απόψεις μου σε θέματα ομορφιάς αλλά και όχι μόνο. Θα προσπαθώ πάντα, όσο μπορώ, να σας λέω την ειλικρινή μου άποψη για πολλά πράγματα και να γράφω για θέματα ποικίλης ύλης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου