Τρίτη 28 Μαΐου 2013

One lovely blog award!!



Γεια σας κορίτσια!! Με πολύ μεγάλη μου χαρά ανακάλυψα σήμερα ότι πήρα το πρώτο μου βραβείο ως blogger. Ειλικρινά δεν ξέρω πως να ευχαριστήσω την Eirini Si από το blog: prelitt.blogspot.gr που με έβαλε στη δική της λίστα με τα 11 blogs κάτω από 200 μέλη! 


Κανόνες:
1)Αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν/αυτήν που σου χάρισε το βραβείο.
2)Απαντάς στις ερωτήσεις

3)Βραβεύεις με τη σειρά σου 11 άλλα blogs με λιγότερα από 200 μέλη.

4)Ενημερώνεις αυτούς που βραβεύεις.

5)Ακολουθείς το blog που σε βράβευσε.
Ερωτήσεις:


1) Τι σε οδήγησε να ξεκινήσεις  το blog?

Η ανάγκη για επικοινωνία με άλλους ανθρώπους που μοιράζονται την ίδια αγάπη με μένα για την περιποίηση και την ομορφιά γενικότερα, εξωτερική και εσωτερική.

2) Ποιο είναι το θέμα του blog?

Όλα αυτά τα "κοριτσίστικα" θέματα για την ομορφιά που σχολιάζουν οι γυναίκες μεταξύ τους.

3) Από που βρίσκετε την έμπνευση σας?

Από απλά καθημερινά πράγματα, όπως μια βόλτα μου σε ένα μαγαζί με καλλυντικά ή μια διαφήμιση για ένα προιόν στην tv κλπ.
4)Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog?
Αν πρόκειται για κάποιο review ναι, αλλιώς γράφω σύμφωνα με την έμπνευση της στιγμής.
5)Έχετε νέες ιδέες για το blog σας?
Κάθε μέρα σχεδόν έχω και μια νέα ιδέα, άλλες τις απορρίπτω και άλλες τις κρατάω.
6)Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο blog σου?
Σίγουρα όχι όσο θα ήθελα αλλά προσπαθώ να αφιερώνω όλο και περισσότερο χρόνο.
7)Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να δημιουργήσετε?
Το πρωί "παρέα" με τον καφέ μου ή αργά το βράδυ που επικρατεί απόλυτη ησυχία.
8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς?
Ότι αγαπώ πολύ αυτό που κάνω και ότι προσπαθώ πάντα να είμαι ειλικρινείς σε αυτά που γράφω.
9)Ποια είναι τα χόμπι σας?
Η φωτογραφία, το διάβασμα, το σινεμά και η κατασκευή και επισκευή χειροποίητων κοσμημάτων.    
Τα blogs στα οποία απονέμω το δικό μου βραβείο είναι:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου